Výrobcovia

Podnikáte? Nezabudnite svojim zamestnancom vytvoriť priestor, v ktorom sa budú cítiť príjemne!

227 Pozreté 0 Páči sa mi

Kancelárske priestory sa zvyčajne zameriavajú viac na funkciu a štýl hrá v tomto prípade častokrát druhé husle. Vizuálna estetika je potlačená z mnohých dôvodov, zväčša nás brzdí zaneprázdnenosť a neschopnosť prenechať úlohu odborníkom. Ide o zlý prístup, nakoľko z nedávnej štúdie vyplynulo , že 97% pracovníkov považuje svoje pracovisko za symbol toho, ako zamestnávateľ oceňuje jeho prácu. Výskum zistil, že napriek tomu, že väčšina kancelárii je navrhnutá v prvom rade funkčne, dizajn a výzdoba kancelárie má priamy vplyv na to, ako aktívni sú zamestnanci. Preto je dôležité, aby sa zamestnanci cítili ocenení a produktívni. Týchto pár tipov Vám pomôže doladiť kanceláriu tak, aby ste vytvorili nielen funkčné, ale i štýlové priestory na prácu.


1. Pridajte zeleň

Zabezpečte, aby boli vo vašej kancelárii živé rastliny. Výskum ukazuje, že rastliny zvyšujú produktivitu každej kancelárie. Existuje mnoho zdravotných výhod, ktorými živé rastliny oplývajú a liečivé priestory znamenajú viac zdravia a prevencie pred chorobami a nákazami. Výber správnych rastlín povzbudí zamestnancov, aby sa sa dokázali lepšie sústrediť, zlepšili si svoje zdravie a taktiež vytvorili atraktívnejšie kancelárske prostredie.


2. Presvetlite miestnosti

Pre kanceláriu je najlepšie prirodzené denné osvetlenie, avšak túto možnosť nemajú všetky kancelárie. Ak prirodzené svetlo chýba, môžete zdokonaliť vizuálnu estetiku a produktivitu kancelárie pomocou štýlových svetiel. Taktiež je dôležité voliť svetlé lesklé podlahy a nábytok. Umiestňovanie štýlových svietidiel do pracovných stolov a v otvorených rohoch môže pomôcť priniesť teplo do kancelárie a priniesť moderný štýl do vášho prostredia.


3. Chaotická zorganizovanosť

Často sme tak zavalení prácou, že si nevšímame naše stoly zahádzané otvorenými obálkami, zmluvami a poznámkami z posledného mítingu. Minimálne z hľadiska produktivity to pôsobí ohromujúco, ale nezorganizovaný chaos vyvoláva vizuálny zmätok. A, bohužiaľ, tiež vysiela negatívnu správu ostatným zamestnancom a návštevníkom, ktorá hovorí, že si nedokážete v práci vytvoriť žiaden systém! Nákup kancelárskych pomôcok, ktoré slúžia na triedenie nielen že pomáha usporiadať neporiadok a vás, ale tiež dáva príležitosť na pridanie dúhovej farebnej palety do vašej kancelárie.


4. Nezabudnite na kuchyňu

Vaša kuchynská linka potrebuje aj nejakú farbu! Zdieľaná kancelárska kuchyňa by sa nemala obmedzovať na nudnú bielu kanvicu, mikrovlnnú rúru a neosobnými „neutrálnymi“ kuchynskými policami s laminovaným nápisom „uprac si po sebe!“ Použite spoločné priestory na to, aby ste vytvorili štýlový kuchynský kút, kde si môžete s kolegami spokojne oddýchnuť pri šálke kávy. Farebná a živá podlaha, kuchynské dlaždice ale i investovanie do drobností, akými sú žiarivo farebné a veselé nádoby na cukor a kávu a ďalšie spotrebiče, pomôžete do kuchyne priniesť trochu farby a chuti. Je možné, že personál si po sebe naozaj uprace, ak sa mu bude zdať, že žltá retro kanvica je „cool“.


5. Osviežte priestor v okolí tlačiarní

Hoci tieto stroje nepatria k vizuálnym klenotom, Použitím štýlových priehradiek na papier, nástenných regálov pre nadbytočné stacionárne predmety a dokonca aj štýlový vozík alebo valcový kôš môžu pomôcť zamaskovať tieto neohrabané stroje a priniesť pridanú farbu, textúru a štýl do najnáročnejších funkčných kancelárskych priestorov! Tým, že do vášho kancelárskeho prostredia pridáte trochu nových myšlienok, jednoducho a nákladovo veľmi efektívne vytvoríte štýlové a funkčné kancelárske priestory. Táto malá investícia skutočne znamená rozdiel medzi prostredím, v ktorom sú zamestnanci naplnení, vyrovnaní a chcú prosperovať a nudnou šedou kanceláriou. Či už ide o tím 2 alebo 50 ľudí, je dôležité vytvoriť pracovné prostredie, ktoré podporuje zdravie, produktivitu a angažovanosť. Rovnako ako váš tím je jedinečný, tak by ním mal byť aj váš kancelársky priestor.


6. Spoločný „lounge“

Priestor, kde sa môžu spoločne družiť kolegovia ale i privítať noví hostia, je pre príjemné pracovné prostredie i prvý dojem kľúčový. Ak ste na ostatných veciach trošku šetrili, vedzte, že na tomto mieste sa vám to určite neoplatí. Investujte do kvalitnej drevenej podlahy, pohodlného gauča ale i zaujímavých dizajnérskych doplnkov tak, aby ste urobili na svojich klientov čo najlepší dojem. To, že vám na práci záleží, musia odrážať i priestory, ktoré vás v práci obklopujú. Tie sú totiž zväčša najlepšou vizitkou.

Publikované v : Nové trendy
TOP
TOP